Saturday, September 02, 2006

i'm quite sure we'll find one another

ja. lite dåligt humör får man vara på ibland. lite. ibland. som i måndags. men inte som idag!
veckan har varit okej, haft många lektioner inställda, och så har jag haft sånglektion och gitarrlektion! =) och så har jag träffat anna, och vi har kollat vilka dagar vi har lunch samtidigt så jag slipper iallafall äta ensam tre dagar i veckan! super!
och i torsdags fyllde jag år. underbart. 16 år. det var en bra dag! jag fick en mp3 och pengar och blommor och en matta och en uppslagsbok (!!!! önskade mig det jättemycket:D) och ett paraply och en mascara och en smetklump och en box med fyra marilyn monroe filmer! underbart! och så kycklingsallad och vänner på det. glassigt!

och igår var jag, anna, erika, chrisse, max och viktor i köpenhamn och kollade på MEW! det var en jätterolig dag och jag tycker om köpenhamn förutom att jag inte förstår vad dom säger där.
vi kom dit vid tre sen gick vi runder lite sen satte vi oss på stationen och började dricka. det tog inte så lång tid. sen kom det några fler människor och satte sig vid oss, bland annat en snubbe som bjöd massa öl och andra roliga grejer! :D men som också sa att jag såg ut som en kille (?!) och en hiphopare, hahaha. det var kul där ändå. sen kom det en damien och något gram. och vid åtta begav vi oss till tivoli och sen är det lite suddigt och lite luckigt. vi åkte en karusell som gick upp och ner, åt supergod glass, åt fransk hotdog (fast jag åt bara bröd och sås, hahaha), träffade fler människor som vi pratade med, köade till mew, såg mew! dom var jättebra, det jag minns iallafall (A) men det var kul. och dom VAR bra. det är jag alldeles säker på. sen somnade jag på stationen i danmark, på tåget hem, på bussen hem, och slutligen hemma i sängen! underbart :D men det blev inte så många timmars sömn. är inte så trött ändå.
you should look back twice, just to be on the safe side.

och idag åkte jag och erika hem vid elva, och det var trevligt att vara med henne då. vi åt godis och drack vatten på tåget hem, och pratade. det är konstigt. det finns alltid något att prata om med henne. och om det blir tyst är det en naturlig tystand, inget pinsamt. underbart =)
och lite senare idag kommer anna hit, sen får vi se vad som händer ikväll. är bjudna på två fester, men vi får se helt enkelt.
har precis duschat och borstat tänderna och det är shysst att lukta gott igen och inte smaka öl och vin i munnen. usch! och nu ska jag dricka varm oboy och kolla på en marilyn monroe film. hon är så söt. det minns jag en till som var igår. och jag tycker om att fylla år! glass-glassigt.
bajs =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home