Thursday, July 13, 2006

ibland är en dröm det finaste man har

okej, typ stördaste kvällen någonsin i tisdags (dock efter igår upptäckte vi att det var ännu stördare)! men iallafall, i tisdags mötte jag anna i malmö, sen åkte vi vidare till ystad där vi träffade erika, malin, chrisse och andré och sen satte vi oss på en buss till kristianstad. förfesten började på bussen, men eftersom mina ransoner var ganska minimaliska körde jag på halsnings-metoden tio minuter innan vi var framme. när vi klev av bussen kom det=)
i kristianstad följde vi efter crowdet och hamnade på konsum där folket skulle ha blandvatten och cigaretter :P haha. anna hittade systembolaget. dock ville ingen köpa ut, men hon hittade ett par tyskar som bodde där under sommaren, oc
h dom körde hem till deras lägenhet och hämtade ett flak öl som andré köpte för 100 kronor! sen var han lycklig resten av kvällen:P tyskarna ville träffa oss igen och helt plötsligt blev det bestämt att vi skulle ses vid mcdonalds vid 10. efter det så åt folket, vi drack, satt på gatan och garvade, kollade på artister und so weiter. det var sjukt kul alltså. trodde jag skulle spricka så mycket jag skrattade=) erika var väldigt på av att fråga folk var hon kunde hitta en manlig hora, jag och malin hittade lyxtoaletter, anna fick en signerad cd-skiva och vi träffade en stum kille som erika blev facinerad av.
först skulle vi krasha i någons lägenhet i kristianstad, men sen kom vi på att vi inte orkade det för att folk skulle upp och jobba imorgon, så vi åkte hem till anna i brösarp på efterfest. på någon sne vänster blev tyskarna medbjudna och vid tolv hittade dom ut till LÖNNHULT! haha^^ måste medge att det gick segt med dom ölen, men ner gick dom iallafall. vid tre fick vi dock äntligen ut dom, efter att "partykungen" däckat på verandan och malin spytt och ölen var slut. det var så sjukt stört och komiskt allt ihopa, prata ty
ska och engelska hela kvällen, ohmy, jag fick verkligen sätta mina tyska kunskaper på prov.^^
helt plötsligt fick någon fram papper och penna och dom skrev ner värsta listan på sprit som dom skulle köpa till oss i tyskland. "we'll teach you how to party like wo do in germany" - ehh, okejdå.

annat intressant var att jag pratade både med mamma och mats i telefonen när jag var full, fixade ett par solglasögon till erika, åt plommon och trillade ut från mcdonalds-toaletten för jag höll på att skratta ihjäl. erika när hon skulle kissa: "maria, egentligen är jag inte kissnödig men en liten slurk ska vi väll kunna krysta fram" hahahahahahaha. när jag sen skulle upprepa det (som jag gör med allt jag tycker är roligt) blev det "men en liten skurk skulle vi väll kunna krysta fram" och det var ännu roligare och vi skrattade så mycket att vi trillade ut från toan :'D
det är så det ska vara

IGÅR dock.. just when we thought things couldn't get any more fun :P starndfest i ystad, förfesten började på vägen till fritidsbaren för mig och anna, sen campade vi på en bänk i tre kvart innan erika, julia och elin kom. det var lite packat då. sen begav vi oss mot resten, som inte bestod av så värst många iallafall. sen kom tyskarna......
det var så jävla stört asså! jag har aldrig skrattat så mycket som då. flertalet citat hänvisas till annas mobil, eftersom hon spelade in stora delar av kvällen :P erikat, mariat och annat. that's the SHIT.
(dom är efter oss)


i måndags träffade jag lin hela dagen, det var mysigt. vi fikade och satt på stortorget och tjuvfotade folk, pratade och kollade i affärer och åt på mc donalds =) det kan man kalla kärlek. när jag kom hem stack jag till maddos, vilket inte kunde bli bättre! prat och pastasallad och skratt och kärlek. det tjejen kan verkligen få en på bra humör.
idag blir det väll mest slappa, anna har redan kraschat i min säng efter gårdagen, så här sitter jag och bloggar och käkar vindruvor. gaaaaaatt! kanske blir en eller annan film. imorgon blir det jobb och på lördag, HÅKAN! <3
i never knew that i could want someone so little and so much at the same time
BYEEE

0 Comments:

Post a Comment

<< Home