Sunday, July 09, 2006

fuck forever, if you don't mind

ja, då har jag skaffat en blogg till. det här är min tredje, när ska jag lära mig? lära mig att jag är dålig på att använda bloggar. folk vill inte läsa om mina tråkiga dagar. fast det är ganska kul att skriva ändå, så jag skriver i hopp om att någon ska läsa utan att jag vet om det. nästan som en hemlig beundrare. fast bara nästan.
igår åkte jag till Andréa, efter att jag träffat Sandra på konsum och vi ätit vars ett kak-paket. dagen som började så bra, jag vaknade halv elva med en stark känsla av att nu skulle jag börja förändra mitt liv, göra allt det där jag vill göra för att mitt liv också ska bli spännande. så jag skulle bli ordentlig igen. inte gå mot rött, inte kasta skräp på marken, bara äta godis på lördagar, sitta mindre vid datorn, spara pengar.. allt det där ni vet. så jag började dagen med havregrynsgröt och ett äpple till frukost. inte så gott nej, men jag tröstade mig iallafall med att det var nyttigt.
sen kom det där kak-paketet, och sen gick det bara utför. kräm med flingor, godis, wok, kladdkaka, chips, lite "snickers-tårta".. nåväl. det var iallafall värt det. och det var ju lördag.
men vi gjorde mer än att äta. vi kollade på topmodel, hahaha. irriterande människor^^ vi klädder ut oss till fjortisar och posade lite. ahahahahha, så mobbade vi är. vi satt vid datorn, var med merve, var ute och gick, färgade andréas hår, kollade film. det var najs att vara med andréa, det kändes som alldeles för länge sen sist, och det är inte bra. fler sånadär dagar, tack.

idag åkte jag hem vid 12, sen kom Anna till mig=) jatack. just nu ligger hon dock och sover i min säng, det gör hon ju ALDRIG. fortfarande full och lite bakis.. nja, okejdå hon kan väll få sova lite. ska snart väcka henne och tvinga henne att kolla på film. wooaaah.
veckan kommer bli intressant=) träffa lin imorgon, malmö med mamma på tisdag, vara med anna på onsdag, träffa sandra och erika någon dag. och på LÖRDAG håkan hellström! <3
det kan nog inte bli bättre. kan det bli bättre?
kanske. jag vill bara höra dig säga att du inte vill ha mig så jag kan sluta hoppas.
bye folks=)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home