Monday, July 17, 2006

det gör inte ont att jag kom på andra plats


håkan hellström, ohmy! shiiiiiiiit vad bra han var! man dog nästan.. alltså det är obeskrivligt. det var helt, helt underbart. tack för underbart sällskap sandra och frida<3 och hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?

förfesten var också undebar, även om det blev lite draget. en dag kommer du och jag verkligen bli gammla, men jag älskar dig nu! jag spenderade mestadels av tiden med sandra, frida och erika. vädret och människorna och musiken och det som väntade var helt underbart, så hur skulle det kunna bli något annat än bäst? jag älskar sommarfester. jag vill aldrig aldrig att sommaren ska ta slut.

igår blev det mest chill, var hos anna och hjälpte henne att städa och sånt, och sen åkte alla natt-människorna hem. sen satte vi oss på tåget och åkte zu hause. anno åkte vidare till bröusahrp.
när jag kom hem var mormor och morfar här, även om vi inte har någon stark relatation så blev jag ändå glada att se dom. för tänk när dom inte finns längre, då kommer jag ångra att jag träffade dom så lite.

sen körde jag nånslags bara-mig-själv-grej och duschade väldigt länge, rakade benen, målade naglarna och sånt som man måste göra ibland. också kollade jag på bilderna från lördagen och fick lite härliga flashbacks.
folk säger att allt är för konsten.
imorgon ska jag klippa mig, sen på kvällen blir det grillfest i sjöbo, onsdag förmodligen helsingör, torsdag sjöbo marknad och fredag likaså.
nu måste jag verkligen käka frulle innan min mage får hela huset att låta som en trumma!

det är mitt eget fel, vad som än hände med mitt hjärta
för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna
jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan.
byeeeeeeeeeeeeeee =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home