Saturday, July 22, 2006

vi är förlorare, vi två

då var det ett tag sen jag skrev sist, jaaa.. i veckan har jag varit på grillfest, köpt nya skor, klippt mig, färgat annas hår twice, festat, varit i helsingör, varit på marknad med sandra. mycket trevlig vecka :D i torsdags var vi först i helsingör på dagen, det var kul. köpte tre liter vin och ett flak. hej ryggskott! det är väll sånt man får tåla. när vi kom hem åkte vi till sjöbo på förfest innan marknaden. det var trevligt där, men eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen får man väll säga att det blev ganska packat. efter en liter vin minns jag inte mer. kvällen är en stor svart lucka, minns dock att jag åt och att jag träffade håkan, sen när jag vaknade var jag hemma hos håkan. opsik, jag missade nog en del.^^ men jag hade säkert trevligt :D lite pinsamt dock, att jag inte minns vem jag var med, vad vi gjorde eller vad jag har sagt. aaaah, det är sånt som händer ibland, det blir bättre nästa gång. =) jag älskar sommaren!

igår var jag somsagt på marknad med sandra. först var det meningen att vi skulle va jag, sandra, frida och andrea, men eftersom dom två sistnämda svek så blev det bara jag och sandra :P men det var trevligt, vi chillade omkring på marknaden, sen åkte vi hem och kollade på film och åt hallonpaj.<3 muuums!
inga planer för helgen dock.. lite skamligt tycker jag. får se vad som händer. måste jobba, och på söndag kväll skulle vi kanske träffas (andrea frida sandra jag anna) eftersom det inte blev så igår.
sen den 8 augusti åker anna till bulgarien en vecka. hur ska jag klara mig?
jag kommer kanske inte överleva. jag kommer sakna henne så enormt!
sms-terrning på det, ja.

jag har faktiskt kommit på att jag älskar mitt liv. jag har fruktansvärt perfekta vänner, jag gör saker nästan varje dag, jag har ett jobb, jag har intressen. jag kan både se och höra och prata. på tre dagar har jag sett två stumma personer som gjorde teckenspråk. och även om jag är deppig ganska ofta och är jättebra på att klaga på allt, så älskar jag faktiskt mitt liv. jag har nästan allt jag kan önska mig, och det jag inte har, ja det kan jag klara mig utan. man måste bli bättre på att uppskatta det man har. eller jag iallafall. det är jag jättedålig på. antar att det får bli lite ändring på det? så istället för att sitta här och ruttna in i min dator ska jag gå och göra något åt min dag.
to think i might not see those eyes
makes it so hard not to cry

and as we say our long goodbye

i nearly do

herrå folks =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home