Sunday, July 30, 2006

hon var väll kärleken

oj det känns som de var evigheter sen jag skrev, men det var det egentligen inte :S
i veckan har jag jobbat, och så har jag varit med håkan. solade på dagen, sen åkte jag till lund och mötte honom, sen åkte vi till ikea. efter det åkte vi till västra hamnen i malmö och gick runder och pratade och kollade på hus och gick vid stranden. sen körde vi hem och åt godis, glass och kollade på scary movie 4. sen gick vi och la oss och det var en underbar dag. jag älskar håkan, älskar älskar älskar älskar sådär överdrivet jättemycket. det finns ingen kärlek som kan jämföras med den till håkan. ta min hand jag följer dig, vi ska
åt samma håll.

i onsdags hade jag grillkväll och anna, andrea, carro, sandra och erika var här. det var sjukt kul och jag var jätteglad. det var en underbar kväll, den med. i torsdags vaknade jag och anna seeent, och det var skönt att sova länge. vid fyra åkte vi till sjöbo, sen åkte anna till sövde och jag till lund för att träffa lin. det var underbart, det med, och jag hade jätteroligt. faktiskt, helt perfekt. det är kärlek det.<3
du får gärna kom
ma hit och skrämma mörkret

i fredags var det d-dagen! lars winnerbäck! anna kom vid tolv, sen vid tre åkte vi på förfest hos sandra. vi grillade och det var jätteroligt, och underbart. vi fyra! vid halv sju åkte vi till ystad för att se lasse. christian kjellvander var förband, han var bra fast det var lite segt. han spelade typ en timme och man var helt laddad på att se lw så det blev lite skumt.. men iallafall. sen började lasse, och det var helt perfekt och underbart! det är gååååååååshud! fan vad bra det var. nu har jag lars winnerbäck-feber, precis som jag hade håkan-feber efter svedala rock. winnerbäck winnerbäck winnerbäck.
och nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar.


igår var jag, anna, andrea och carro på möllefestivalen. vi såg på korro och hon var jätteduktig! köpte en skiva och längtade tillbaka till popkollo jättejättejättemycket. sen såg vi lamont, sen drog jag och anna hem till henne på släktmiddag. =)

i veckan ska jag vara med anna, till malmö med frida, jobba, vara med besa, och göra något med ligan. och på fredag är det
strandfest i ystad. och snart är det den 8onde, jag vill inte jag vill inte jag vill inte. men sen är det malmöfestivalen, och DET dör man på! TIGER LOU! <3 käääärlek.
och nu ska jag gå och ta mig en macka! mums. sen blir det sova. anna väcker mig tidigt imorgon. brrrrrr. hur känns det nu?
http://noiram.bilddagboken.se
baaaaaaajs! :=)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home