Friday, August 04, 2006

innan allting tar slut

jess, då var det fredag och allt det jag skrev i söndags att jag skulle göra i veckan har jag inte gjort. =) haha. i måndags var jag med anna, vi åkte till ystad och växlade pengar till hennes resa på tisdag =( och sen har jag sprungit, jobbat, varit med anna, och i onsdags var jag med anna och sandra. vi åt (:D) och kollade på film. mycket mer hann vi inte med. maha ^_^ igår var det fest i vantalängan. det var en störd idé men det blev ju ganska bra ändå =) lite packat dock. och när jag, anna, erika, christine, mariana och max kom dit, var där redan folk. men det gjorde inget, vi satte oss och festade med dom. =) det blev eld, grillning, gitarrer, sprit, och sovning i sovsäck. iallafall nån timme innan annan väckte mig och tvingade mig att cykla hem mitt i natten. det var kallt. antika löften som vi blandar, tills vi båda slutat andas

idag kom jag hem vid halv tolv, så har jag käkat och sådär. mår dock inte så bra idag, (undrar varför. självförvållat.) så jag gjorde det skönaste jag gjort på hela lovet, tror jag. jag drog på mig mjukiskläder, satte upp håret, gjorde varm oboy på spisen och la mig i min säng och kollade på kent-videor. så äckligt underbart! det var så mysigt. jag bestämde mig dock för att hoppa över min vanliga spring-runda idag och ersätta den med oboyen. jag vet jag vet, det är inte bra, men bara en dag. snälla?
så här sitter jag nu i mitt täcke och tycker synd om mig själv och väntar på att klockan ska bli halv fem så jag kan få äta. jag är hungrig! sen tänker jag vänta på att klockan ska bli halv åtta så jag kan ta bussen till ystad och dricka sprit med mina vänner på strandfesten. <3

jag älskar kent
. dom är den optimala lycko-källan. jag blir lycklig av kent. jag älskar kent, för varje gång man lyssnar på dom, så hittar man något nytt som man nite hörde förra gången man lyssnade. jag tror aldrig att jag kommer tröttna på dom. jag älskar kent

och snart börjar skolan. men, inte sluta hoppas på sommarlovet, malmöfestivalen! fan vad kul det kommer bli. tiger loooooooouu!
jag älskar det här sommarlovet. det har varit underbart. jag har haft underbart! jätteroligt. jag trodde inte man kunde skratta så mycket som jag har gjort. jag tycker så mycket om att skratta! nu ska jag fortsätta att lyssna på kent för jag blir så glad då.
äntligen har jag hittat orden, och jag hittar dina händer under bordet

0 Comments:

Post a Comment

<< Home