Thursday, January 25, 2007

du har visor i ditt hår

jag sitter här och lyssnar på lars winnerbäck. så sjukt bra att jag inte vet var jag ska göra av mig själv. jag vill bara dansa och sitta still och gråta och skratta på samma gång. underbart!
efter många om och men begav jag mig till röda korset idag efter skolan eftersom vi fick gå 20 minuter tidigare från kören, så jag hann innan dom stängde. och den röda kuvertväskan blev min och jag ångrar det inte en sekund! 20 kronor, för en helt underbar väska. ja, jag älskar röda korset! och kassörskan blev glad för att jag hade en rk påse. bra med reklam, sa hon.
har plågat mig med matteläxa nu i en halvtimme och det får räcka, jag tror jag förstår det nu. tyska kvar, och piano.
dagens: camera obscura - i don't want to see you
välkommen till världens tråkigaste paradis. /maria

0 Comments:

Post a Comment

<< Home