Wednesday, January 24, 2007

ödkjadnghfhh

idag har det varit seg onsdag som vanligt, och jag hatar det, onsdagar är hemska och till råga på allt hade jag huvudvärk i stort sett hela dagen. för att matcha vädret hade jag dock tagit på mig en massa kläder vilket var fruktansvärt varmt och bekvämt. underställ under halvstora jeans, underställströja och stickad "lusekofta", sjal till och uppsatt hår. kan det bli bekvämare? tror inte det.
idag funkade äntligen msn, men jag insåg att jag inte hade saknat det så mycket och har istället ägnat även denna dagen åt nätspaning. och bredvid mig ligger läxböckerna i en hög. i vilket fall som helst blev jag helt kär i de här skorna från skopunkten och om det ändå hade varit vår och mer pengar på mitt konto. men iochförsig har ju skopunkten ta tre betala för två, så om någon annan hittar några skor de vill ha så kan vi slå oss samman och dela så det blir billigare!
blev bjuden på fest idag på fredag, men jag vet inte riktigt om jag ska dit, jag får se hur jag gör. fest på lördag iallafall ju, och en dag kanske bör räcka. ensamble imorgon och jag har inte övat på gitarren. blä
dagens låt: eminem - when im gone (har nynnat på den HELA dagen och videon är så bra)
nu ska jag kolla på p3 guldgalan!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home