Sunday, January 21, 2007

like eating glass

varför skriver jag bara på söndagar nästan? jo för att det är då man brukar summera veckan eftersom det är sista dagen, och eftersom att det är då man har tid. men tid har jag egentligen alla dagar i veckan, men jag tror att ännu mindre folk än nu skulle läsa om jag skrev så ofta! nåväl.
i fredags hade jag bara en lektion, det var helt underbart för jag började 11 och slutade 12. det är inte så ofta det händer! pass på. när jag hade slutat åkte jag hem till erika och vi åt efterlängtat naturgodis och kollade på mew-dvdn, och sen åkte jag hem och gjorde vid mig för vi skulle till marika och kröka sen. här bjuder jag på kvällens outfit, ursäkta fejksmajlet, som bestod av cheapmondayjeans, kjol från h&m (här som klänning), linne från h&m och halsband gjort av en nyckelring.

på lördagen åkte jag till lund för vi skulle på någon släktgrej, och sen på kvällen var jag ensam hemma och kollade på film. idag har jag mest suttit vid datorn, men jag har också varit ute och gått i en timme och sandra har varit här och druckit te med mig. underbart!
imorgon är det röda korset-dag igen :D har äntligen fått studiebidraget vilket också kommer leda till en eventuell tripp till malmö eller lund på fredag för att spendera dom. imorgon hade jag också tänkt försöka hitta en present till anna eftersom hon fyller 19 imorgon, men det är så svårt att hitta något man blir nöjd med och som är personligt, känns inte så lönt att ge något som inte skulle kunna betyda något. och på lördag fyller bim år och hon ska ha födelsedagsfest vilket kommer bli massa kul.
egentligen hade jag massor att skriva men allting bara lämnade min hjärna? nämen okej, shysst.
dagens band: the essex green
plus: vår, t+ (igen), skor
minus:
regn och snö, längtan efter något annat
ive come to a point were i cant stand more lies, no no, no more lies
godnatt /mawiao

0 Comments:

Post a Comment

<< Home