Tuesday, January 23, 2007

follow the masterplan

imorse var det 14(!!!) minusgrader vilket jag nästan inte trodde var möjligt här nere i söder. jag gillar inte vintern, det är nästan helt omöjligt att klä sig snyggt utan att frysa. idag skulle jag plugga en massa men som vanligt blev det inte så även fast msn inte fungerade idag heller. nätspaning japp. efter att jag surfat runder en del har jag insett att jag måste till röda korset på torsdag och köpa den röda kuvertväskan jag hittade där i måndags. jag vet inte om jag nånsin kommer att använda den, men det är så snyggt! nåväl, jag får väll tänka över det en gång till.. på fredag ska ju jag och marika malmö så då ska jag försöka hitta min svarta klänning, och förhopnningsvis några vita tygskor i stil med dessa som jag letat efter i typ ett halvår? vill köpa tyg med till en ny klänning, och ett par högmidjade shorts. men det är så mycket man vill ha, plånboken säger ifrån. åh, jag önskar att jag var lite kortare så jag kunde ha skor med klack. i dream my days away!
funderar även på att flytta min blogg till blogg.se, jag vet inte varför jag vill det, verkar mer praktiskt.. men då blir det ju också så att alla inlägg jag skrivit här försvinner eller glöms bort. men jag får se, vill komma på ett nytt namn med. något förslag?
dagens: stesosongs.com, avunsjuka/inspiration/glad-åt-att-de-lyckats till alla modebloggar det finns. tänk att vissa har drygt 40 000 besökare i veckan!
nu ska jag kolla över matten en gång till och äta kanelbullar. hejdåhej /maria

0 Comments:

Post a Comment

<< Home