Sunday, February 04, 2007

tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

effektivt bloggande här. fredag: mådde ganska dåligt, hade huvudvärk och ont i magen men tick trots allt på förfest en timme på kvällen hos anton. det var trevligt att vara med andréa och ja. kom hem tidigt och gick och la mig, fick trots allt inte sova så fasligt mycket på grund av den inbyggda meckanismen i mig som gör att jag vaknar tidigt trots att jag inte behöver.
fredagens:
klänning, second hand och omsydd
byxor, cheap monday
väska och skor, second hand
lördag: det var strålande solsken när jag vaknade klockan åtta, jag cyklade och handlade bullar och bananer till frukosten till mig och min bror, eftersom mamma och pappa var i tyskland. jag gjorde chokladsmoothies till oss och dukade fram en jättefin frukost vilket uppskattades! efter det mötte jag sandra och vi handlade mat till kvällen, och efter det gick jag den vanliga långa rundan i det vackra vädret. åh, det var så skönt, det var så jag nästan ville ta på min bikinin och sola. VÅRKÄNSLA, även fast man inte kan säga att det är vår i början av februari. på eftermiddagen kollade jag på tv och pratade med anna. from now on. på aftonen gick jag till sandra och vi började laga middag och sedan anlädde även frida och andréa, och middagen blev underbar och jag hade jättekul! vi kollade på melodifestivalen, drack vin, åt godis och fruktsallad. frammåt nattimmarna när jag skulle gå hem kändes det dock som att jag skulle svimma så mätt jag var.
söndag: ska försöka plugga och göra allt annat man inte hinner med på vardagarna, men som vanligt vet jag att jag kommer fastna vid tvn eller datorn, men jag måste iallafall göra lite tyska. sitter och lyssnar på kent och har precis beställt de här skorna som kommer bli mina inom snar framtid. ÅH vad jag älskar h&m!
jag är så sugen på att sy, men jag har inget tyg. funderar på att åka tidigare från skolan imorgon så jag hinner gå till röda korset innan baletten börjar. så får det nog bli. förresten så gick naturkunskapsprovet inte alls bra.. men det kommer fler chanser. nu ska jag städa mitt rum. hoppas min ingående söndagsrapport från helgen drog nöje med sig!
mario

0 Comments:

Post a Comment

<< Home