Thursday, February 01, 2007

du skrev våra namn under bron

är just nu i skolan, på torsdagar har jag den enorma turen att ha håla från halv tio till halft två.. jobbigt. hur som helst vägrar kvävets kretslopp fastna i min hjärna och jag vet inte om jag får gåshud för att jag fryser eller för att jag lyssnar på kent. jag skulle personligen chansa på det senare alternativet då jocke just nu sitter och sjunger rakt in i min hjärna via örongångarna och jag älskar det.
jag älskar däremot verkligen inte att hålan orsakar att jag kommer vara hemma klockan fem, eftersom jag slutar 16,20 och att jag sedan måste fortsätta plugga på kvävets kretslopp och allt annat vi har till provet i naturkunskap, när jag helst av allt vill gå till röda korset och köpa tyg och sy en ny klänning jag har ideér om.
jag har blivit lite undrande i frågan om huruvida mamma tänkte köpa skorna till mig eller inte. vi har inte pratat om det sen i måndags och det känns som jag bara pressar dom på en massa pengar, bara för att jag gör av med mitt eget studiebidrag dagen efter det anlänt på kontot. men jag ska fråga henne ikväll igen. åh, vad jag önskar att jag hade ett jobb som kunde bidra till min försörjning.
nu måste jag nog gå och fortsätta plugga ekologi, det blev alldeles för stökigt i det här rummet för att blogga och jag har dessutom nog inte mer att skriva om eller egentligen har jag det men jag vet inte hur jag ska formulera mig och jag vet inte riktigt var jag vill komma med det här, så nu ska jag gå och äta mitt äpple. i am every tear you cry.
DAGENS: kent - innan allting tar slut

0 Comments:

Post a Comment

<< Home