Monday, February 05, 2007

big big shame on me

måndag igen, gud vad veckorna går fort. idag har jag nynnat på marit bergman - shame on me hela dagen, kanske för att jag lyssnade på den på bussen i morse. underbart. trots att det stod i mitt horoskop att min dag inte skulle bli den bästa av dagar har den ändå varit oförväntat bra! jag gick tidigare från matten så jag kunde hinna med bussen kvart över två, och sen gick jag till röda korset och gissa vad som väntade på mig där! jo, dom där skönheterna. jag brukar inte hitta skor på rk, men dom här följde gärna med mig hem för 30 pix, tillsammans med en svart baskerimitation för 10. make my day. sen blev det ju inte värre av att det gick bra på baletten och jag är nöjd med dagens lektion och nöjd med dagen! nu ska jag gå och äta toblerone.
+ h&m släpper kollektionen h&m organics, som är en kollektion av kläder gjorda av ekologiskt odlat bomull. mycket plus!
- trots biljettsläpp idag har siesta inte gjort om sin hemsida.
/marioni

0 Comments:

Post a Comment

<< Home